Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een grijze trainingsbroek/sportbroek vinden met roze strepen aan de zijkant?

Vraag me niet waarom, maar ik wil graag die kleurencombinatie maar kan het nergens vinden.
3/4 broek of lang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit me dan altijd af te vragen waarom iemand dit perse wil. Ik stel me dan voor dat je de was voor iemand moest doen en dit helemaal fout ging, dat pakje 3 maten gekrompen is ofzo -). Dat je daarom snel op zoek moet naar zo'n zelfde pakje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien moet je kijken bij Adidas, daar hebben ze er volgens mij zo een.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien vind je ze in sportwinkels.. Adidas pakjes hebben ook heelveel soorten kleurtjes, misschien vind je die wel op het internet via google
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dochter heeft een broek in die kleuren gekocht bij Scapino.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.scapino.nl/product/1199_183400/sport/overig/trainingspakken-sr/dames-trainingsbroek/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een grijze broek met witte strepen aan de zijkanten (veel gemakkelijker te vinden) en was die in de wasmachine met een paar nieuwe knalrode katoenen sokken erbij in (of een nieuw knalrood katoenen t-shirt). Het wit zal roze verkleuren, het grijs niet. Is mij al heel vaak (ongewild overigens) gelukt ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grijs roze...!
Die heb ik gezien van Adidas bij Perry sport en andere winkels
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriendin die heeft ook heel veel van zulke broeken zijn van adidas. Je kan ze halen in de winkel van adidas of in de actie sport.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding