Schoonheidsspecialiste onder ons herkent u dit?

Ik neem aan dat een schoonheidsspecialiste ook baarden en snorren te lijf gaan? (ik ben man en heb geen verstand van zaken)
:p
Ik ben benieuwd of jullie wel eens een baardhaar tegenkomen die dikker is dan een normale baardhaar.
Bij mij groeit er een haar die is lijkt wel 3 keer zo dik als een gewoon haartje. Althans ik voel een paar dagen na het scheren een harde stoppel opkomen en als hij lang genoeg is trek ik hem er met een pincet uit.
Ha, dat ding lijkt wel een nylon visdraadje!
Komen jullie dat wel eens vaker tegen en hoe komt dat?

...zo...dat lucht op...:)

Toegevoegd na 55 minuten:
Ik bedoel niet zo'n race haar in mijn wenkbrauw. Maar een baardhaartje die dik is. En veel stugger. Zo'n race haar heb ik ook. Lang leve de lol :)
Maar deze is echt anders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Niks om je voor te schamen. Ik ben een vrouw en ik heb zo'n rare haar in mijn linker wenkbrauw. Alleen knip ik die kort en scheer ik hem niet of trek hem er niet uit.
Geen idee hoe dat kan, ik heb me dat overigens niet afgevraagd tot nu toe. Ik heb me er bij neergelegt.
Ik ben dan ook wel benieuwd wat dit is en hoe dat kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft iedereen wel, alleen niet iedereen ziet ze! Veel mannen hebben ze in hun wenkbrauw. Groeit er daar opeens een dikke en ook nog extra lange haar uit.
Niks om je zorgen over te maken. Wees blij dat je em ziet want dan kun je em weg halen.
Een ex van me zag het niet en die had er meerdere uit zn wenkbrauwen groeien. En ik mocht ze er niet eens uit trekken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt vaker voor. Niks ernstigs, wel vervelend. Je kunt evt. zo'n haar laten verwijderen dmv elektrische epilatie bij een schoonheidsspecialiste die deze behandeling doet of een huidtherapeute in jouw regio. Succes!