op zonnebrand crame en bodylotion staat een potje met een dekseltje die open staat is voor de houdbaarheidsdatum

op zonnebrand crame en bodylotion staat een potje met een dekseltje die open staat is voor de houdbaarheidsdatum voorbeelt er staat 12 m is dat dan 12 maande goed na openen

Toegevoegd na 6 minuten:
er staat een potje op met een dekseltje dat open staat en daar staat een getal in is dat voor de datum

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

ja 12m= 12 maanden goed na openen van de deksel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De houdbaarheidsdatum gaat in nadat je het flesje hebt opengemaakt, dus vanaf het moment dat er zuurstof bij komt. Overigens kun je zonnebrandcrème na die 12 maanden nog gebruiken als bodylotion, alleen de beschermingsfactor is niet meer van toepassing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk die min, maar krijg ik er ook een uitleg bij?