Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een rugtas die er sjiek of damesachtig uitziet?

Bestaat er iets dat past bij uitgaansgelegenheden, feestjes of belangrijke afspraken, het gaat echt om een rugtas, geen schoudertas.

Toegevoegd na 21 uur:
Ik wil geen andere soort tas

13 jaar geleden
in: Mode
736
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek je de grootte of het gemak van op je rug dragen?
Annswers
13 jaar geleden
beide

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor genoeg. Kijk hier maar:
http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1R2GGLL_nlNL357&q=leren+rugzak&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=E3dlTOG1DYHgOJzY2ZMN&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CD8QsAQwAw&biw=1579&bih=715
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In mijn ogen niet, bij belangrijke of feestelijke gebeurtenissen ga je niet met een rugzak op pad. Rugzakken zijn voor het praktisch, niet voor het nette, elegante chique .

Toegevoegd na 1 minuut:
En die rugzakjes in het model van beertje aapje of weet ik wat, geef ze aan je dochtertje van 3
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik vind ook van niet. Alle gelegenheden die jij noemt zijn gelegenheden waar het voor een aanzienlijk deel gaat om jezelf presenteren.
Voor uitgaansgelegenheden en feestjes: een rugtas staat niet feestelijk en ook niet echt vrouwelijk. Het is in de kroeg/discotheek ook nog eens superonpraktisch: je kunt niet snel je geld/telefoon pakken als je in een dichte mensenmassa staat en je kunt al helemaal niet opletten of er niemand iets steelt (wat met een rugtas natuurlijk veel sneller gebeurt dan met een klein schoudertasje!).
Belangrijke afspraken: ik denk dan aan bijv. een sollicitatiegesprek. Je wilt dan neem ik aan zakelijk en professioneel overkomen en dat gaat je met een rugzak niet lukken. Gebruik liever een mooie schouder/aktetas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Louis Vuitton ! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding