hoe krijg ik vlekjes in mn gezicht weg die gevolg zijn van acne?

ik ben geen 16 maar 30 !!dus het zijn geen jeugdpuistjes, maar die vlekjes gaan gewoon niet weg!! wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Het beste antwoord

Maak een afspraakmet een Dermatholoog,die weet het beter te beoordelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vlekjes zijn littekens! Er zijn een paar manieren om ze minder zichtbaar te maken: laserbehandeling, dermabrasie, peelings. Het hangt echt af van het soort litteken dat je hebt. Vraag bij de huisarts een verwijzing voor de huidarts! Ga niet zelf dokteren. Succes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
thnx !!hier heb ik wat aan...bedankt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb ooit, lang geleden, opleiding tot schoonheidsspecialiste gedaan in m'n vrije tijd. Verder nooit wat mee gedaan, maar komt nu toch van pas :-)
Je huid vernieuwd zich zelf ongeveer iedere 9 maanden. Deze vlekjes zullen naar verloop van tijd vanzelf verdwijnen...

Mocht het echt extreem zijn dan kun je altijd bij de drogist, apotheek, of desnoods via een schoonheidsspecialiste een scrubcreme krijgen om deze vernieuwing van de huid in je gezicht versneld...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze kunnen verminderd worden met zalfjes die je enkel op recept kunt krijgen, die bleken de huid. Als je er permanent vanaf wilt en er geld voor over hebt kun je overwegen om 'microdermabrasion' te laten toepassen. Dit zijn een aantal behandelingen waarbij de bovenste huidlaag wordt afgeschaafd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vitamine E olie blijkt heel effectief te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een goed product voor rode vlekjes is: Even Better skin tone corrector van Clinique.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn het rode vlekjes? In dat geval werkt Sudocrem goed. Dat is een crème die o.m. wordt gebruikt om roodheid van babybilletjes tegen te gaan, maar ook werkt tegen rode vlekjes die het gevolg zijn van acne. Let op wel dat het een vrij dikke crème is die de eerste minuten heel duidelijk zichtbaar is op het gezicht, maar dat trekt na zo'n tien minuten weg.

Sudocrem is bij de gewone drogisterijen te koop en is te vinden op de babyafdeling.