Als het haar op je hoofd van binnenuit groeit, hoe kan het dan dat je aan de uiteinden gespleten haarpunten krijgt?

Bij uitgroei van geverfd haar is duidelijk te zien dat haren van binnenuit groeien.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Omdat het haar aan de uiteinden al ouder is en dus gemakkelijker breekt? Of omdat bij lang haar de voedingsstoffen verder moeten gaan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zou toch stom zijn als 't vanaf buiten af je hoofd in groeit. dan is er iets drastisch fout, stomme vraag dus, next
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:Als het haar op je hoofd van binnenuit groeit:
Ik antwoord wel degelijk..
omdat het uiteinde makkelijker en sneller beschadigd raakt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het haar vlakbij mijn hoofd heeft een maand de elementen moeten doorstaan. Mijn haarpunten een jaar.

Haarpunten hebben gewoon langer de tijd gehad om beschadigd te raken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je haar is aan het einde dunner en puntiger. Het uiteinde heeft het dus zwaarder dan het begin van je haar.