Kan je bij intertoys nog contant betalen?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen over Winkelen. Specifieke vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode, online winkelen en winkels vind je in één van de subcategorieën.
Ik ben gek op Engeltjes en rozen, en ik zou graag kledij naaien met dit motief. Heel frustrerend: als ik dit opzoek, vind ik het niet. Ik krijg dan fotos van kledij met de prachtigste motieven, helemaal wat ik zoek. Idem met ietwat rekbare stof in wolmix met een lichte glitter erin: kledij is te vinden, de stof niet. En het model van kledij dat ik wil, ook niet (vandaar wil ik hetzelf maken). Maar die ontwerpers en naai ateliers moeten toch ook hun stoffen ergens vandaan halen? Hoe geraken zij er dan wél aan?
Is het mogelijk om een pick up point adres in te vullen als retour adres als verkoper op vinted? Ik heb namelijk liever niet dat kopers mijn adres kunnen zien.
Ik heb een kledingmerk opgezet wat erg goed loopt. Zelf ben ik er nog niet aan toe om een winkel te openen. Wel heb ik erover na zitten te denken om mijn kleding te hangen in wat boutiques/winkels die meerdere merken verkopen. Hoe werkt zoiets? Wat betalen zij ervoor, wat betaal ik ervoor? Maak ik er winst op?
Ik wilde vandaag mijn pakketje ophalen bij een DHL Servicepunt. De eigenaar van de winkel kwam echter boos naar mij toe en zei dat ik vorige maand een verkeerd pakketje heb ontvangen en dit terug had moeten brengen. Ik heb echter geen verkeerd pakket ontvangen, het pakket wat ik vorige maand heb afgehaald was voor mij en stond op mijn naam. De eigenaar zegt dat ik hem besteel, en houdt daarom mijn pakketje achter ter vergoeding. Ik zie in de Track&Trace dat hij zelf heeft getekend voor het pakket en dit achterhoudt.
Ik heb DHL gebeld, maar zij zeggen dat zij niet meer verantwoordelijk zijn vanaf het moment dat het bij het servicepunt geleverd is, en ik het zelf met de winkeleigenaar op moet lossen.
Wat nu?
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing