Waar halen grote ontwerpers stoffen bv met engelenopdruk?

Ik ben gek op Engeltjes en rozen, en ik zou graag kledij naaien met dit motief. Heel frustrerend: als ik dit opzoek, vind ik het niet. Ik krijg dan fotos van kledij met de prachtigste motieven, helemaal wat ik zoek. Idem met ietwat rekbare stof in wolmix met een lichte glitter erin: kledij is te vinden, de stof niet. En het model van kledij dat ik wil, ook niet (vandaar wil ik hetzelf maken). Maar die ontwerpers en naai ateliers moeten toch ook hun stoffen ergens vandaan halen? Hoe geraken zij er dan wél aan?

5 maanden geleden
in: Mode
1.1K
Inekez1
5 maanden geleden
Veel kleding en ook de stoffen komen uit allerlei landen van over de hele wereld. Misschien dat je de stoffen wel vind als je in een andere taal zoektermen gebruikt, maar dan is het maar zeer de vraag of je als particulier vanuit die landen een stukje van de stof kunt importeren.
TurfGraver
5 maanden geleden
https://kawaiikei.nl/nl/stoffen/1703-barok-engelen-en-bloemen.html

Geef als eerste antwoord