Kan je bij intertoys nog contant betalen?

5 maanden geleden
in: Winkels
1.3K
TurfGraver
5 maanden geleden
Waarom niet (in de winkel)?
Pieterke
5 maanden geleden
Contant geld is nog steeds een wettig betaalmiddel dus ze moet het wel accepteren. in de winkel.
Ikhebgeenidee
5 maanden geleden
Ondanks dat contant geld een wettig betaalmiddel is, hoeven winkels het niet te accepteren. Bij bijvoorbeeld TerStal kan alleen met pin betaald worden.
ronron1212
5 maanden geleden
De wet verplicht niemand om wettige betaalmiddelen te accepteren. Winkeliers mogen contant geld (biljetten en munten) of betalen met een pinpas of creditcard weigeren. Wel moeten winkeliers duidelijk laten weten welke betaalmiddelen ze niet accepteren. Bijvoorbeeld via raamstickers of kassastickers.

Antwoorden (1)

Ja gelukkig kan dat nog wel. Gisteren Lego gekocht en gewoon met echt geld betaald.
5 maanden geleden