Is het oké om als verkoper op vinted een pickup adres in te vullen bij het retour adres?

Is het mogelijk om een pick up point adres in te vullen als retour adres als verkoper op vinted? Ik heb namelijk liever niet dat kopers mijn adres kunnen zien.

ronron1212
5 maanden geleden
Daar zijn die punten niet voor het is geen postadres
Inekez1
5 maanden geleden
In je account moet je sowieso je eigen adres opgeven. Als vinted vervolgens bij bezorgadres de optie geeft om een pick-up-point te kiezen, dan kan dat dus. Voor kopers op Vinted is het sowieso mogelijk om als bezorgadres een pick-up-point te kiezen, dus voor verkopers zal dat ook gelden denk ik. De koper krijgt alleen het bezorgadres te zien.
Inekez1
5 maanden geleden
Een pick up point of parcelshop is nou juist wel bedoeld om pakketjes te ontvangen. Ik snap de reacties van ronron en pieterke niet. Waar is volgens jullie een pick-up-point dan wel voor bedoeld??
Welke reden iemand heeft om liever via een parcelshop te werken dan gewoon thuis aan de deur, dat doet er niet toe. Voor de pakketdienst is het voordeliger als je gebruik maakt van het pick-up-point dan gewoon thuis laten bezorgen. Bovendien hoef je nooit thuis te blijven om een pakket in ontvangst te nemen, niet bang te zijn dat het bij de buren wordt bezorgd die er niet netjes mee omgaan, etc.
Inekez1
5 maanden geleden
Let ook op als je iets verstuurt. Vaak staat op het adreslabel met track&trace ook het adres van de afzender, wat dus voor de ontvanger zichtbaar wordt. Bij DHL kun je sowieso aanvinken dat je als afzender anoniem wil blijven, dan wordt dus je naam en adres niet zichtbaar voor de ontvanger. Wellicht kan dat inmiddels bij andere vervoerders ook, of kun je ook daar het adres van het pick-up-point invullen. Als je gebruik maakt van door Vinted-gemaakte verzendlabels, zul je zelf even moeten controleren wat daar precies op staat. Misschien gewoon een account aanmaken en eerst iets zogenaamd verkopen aan een vriend of familielid, die het dan weer terugstuurt. Dan kun je samen het proces doorlopen en kijken wat je waar kunt invullen en wat voor de koper wel of niet zichtbaar is.

Geef als eerste antwoord