is het normaal dat je soms denkt waahhh ik val naar beneden omdat de aarde zweeft en zomaar naar beneden kan vallen

Toegevoegd na 7 minuten:
nee niet echt waah maar als je zo zit te denken is het wel vreemd toch??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet echt waah toch?

Antwoorden (5)

je vraagt naar een mening, voor een heel vreemd geval..

ik vindt dit toch wel raar ja, je merkt er niks van, dus 'waaaahh' is een beetje overdereven, niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet normaal. Als je met beide voeten op de grond staat heeft een mens niet het gevoel van te zullen vallen. Alleen als je in bed ligt en op het punt staat om in slaap te vallen, dan kan je het gevoel krijgen letterlijk te vallen - en dan schrik je ineens weer wakker.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel niet echt waah maar gewoon dat het best raar is dat wij gewoon zo maar zweven zonder enige stevighei. Terwijl het wel heel stevig is
Als je bedoelt dat je bang bent om te vallen omdat de aarde zweeft, dan moet je je eens verdiepen in zwaartekracht. Je zit min of meer aan de aarde vastgekleefd en je kunt er niet af vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aah oke dat was mijn vraag namelijk een beetje :)
De aarde kan niet naar beneden vallen, in het heelal is er geen beneden en geen boven, we plakken allemaal vast aan de grote magneet die aarde heet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is niet zo vreemd hoor. Maar moet niet te vaak voorkomen...:)

Die gedachte komt in je hoofd, denk ik, omdat je niet precies weet hoe dat nou toch allemaal werkt met zwaartekracht. Als je weet hoe dat in elkaar steekt, dan zou je die gedachte niet meer hebben.

Onwetendheid over, of onbekend zijn met iets, brengen vaak de raarste gedachten in iemands hoofd. Omdat je eigen voorstellingsvermogen en fantasie op hol slaan.

Maar wees gerust, je hoeft niet bang te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel jaa het was gwn in mijn hoofd maar hoezo mag het niet te vaak voorkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, als je maar blijft denken dat je gaat vallen omdat de aarde zweeft, dan heb je blijkbaar moeite met begrijpen. Het kan niet, snap hoe het zit, accepteer dat en einde van deze gedachte....denk ik :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aaaah oke