Kun je bij de bouwmarkt een fitting kopen voor een 160 watt lamp?

Heb een grote terrarium lamp gekocht 160 watt kan ik daarvoor een fitting kopen bij de plaatselijke bouwmarkt?

alvast dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Techniek
1.3K

Het beste antwoord

Ligt aan het type fitting dat aan de lamp zit. Dergelijke lampen hebben over het algemeen gewoon een E27 fitting en die kan je in elke bouwmarkt kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als een standaard fitting niet elk wattage aankan dat er in past zou hij niet verkocht mogen worden; tenzij er een maximum wattage op vermeld staat. Gewoon even de verpakking lezen dus. Mocht je er toch niet gerust op zijn,, koop dan een van porselein (steenachtig), dan weet je zeker dat hij niet gaat smelten