Hoe wordt regenwater van de gevels van wolkenkrabbers afgevoerd, of loopt het gewoon langs de gevel naar beneden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek

Antwoorden (1)

Bij grotere gebouwen loopt de regenpijp inwendig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat met het regenwater dat op de gevels terechtkomt? Dat zijn enorme oppervlakten waar toch wel heel wat water tegenaan valt. Ik kan me niet voorstellen dat het zomaar naar beneden loopt want dat wordt dan wel een kleine waterval.