Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net op utube een vriendschaps verzoek gekregen van carolyne faulkner : dan dit oplichting zijn ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Carolyne_Faulkner

deze dus : denk je dat ze mij in de mailing neemt?

ik, weet niet wat ik ervan denken : je hebt zoveel spam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
654
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het oplichting is kan het nog steeds echt van haarzelf zijn, gezien haar in de link genoemde aktiviteiten.. ; P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn meer hondjes die fikkie heten, dus qua naam zou ik er geen waarde aan hangen. Ik zou niet weten waarom een onbekende vriendjes met je wilt worden, dus ik zou het afslaan. Ik krijg soms ook de meest vreemde contact verzoeken via MSN van allerlei meest vreemde (altijd vrouwen) namen. Zeker weten dat ze je willen toevoegen om je ergens toe te verleiden (geld vragen, spullen aansmeren)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gewoon spam denk ik ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet hoe oud je bent, maar als je oud genoeg bent, denkt dat eens logisch na. Waarom zou dat mens een vriendschap met je willen en dan nog via utube...onzin... ik snap niet dat veel mensen in zo een onzin allemaal intrappen...dus niet op reageren zou ik zeggen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding