Ik heb net op utube een vriendschaps verzoek gekregen van carolyne faulkner : dan dit oplichting zijn ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Carolyne_Faulkner

deze dus : denk je dat ze mij in de mailing neemt?

ik, weet niet wat ik ervan denken : je hebt zoveel spam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het oplichting is kan het nog steeds echt van haarzelf zijn, gezien haar in de link genoemde aktiviteiten.. ; P

Antwoorden (3)

Er zijn meer hondjes die fikkie heten, dus qua naam zou ik er geen waarde aan hangen. Ik zou niet weten waarom een onbekende vriendjes met je wilt worden, dus ik zou het afslaan. Ik krijg soms ook de meest vreemde contact verzoeken via MSN van allerlei meest vreemde (altijd vrouwen) namen. Zeker weten dat ze je willen toevoegen om je ergens toe te verleiden (geld vragen, spullen aansmeren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gewoon spam denk ik ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet hoe oud je bent, maar als je oud genoeg bent, denkt dat eens logisch na. Waarom zou dat mens een vriendschap met je willen en dan nog via utube...onzin... ik snap niet dat veel mensen in zo een onzin allemaal intrappen...dus niet op reageren zou ik zeggen...