Waar kan je een goedkope plasmabol kopen van ongeveer 20 cm in doorsnee en tussen de 15 tot 25 euro?

van 15 tot ongeveer 25 wil ik besteden het liefst 20 cm in doorsnede en aub geen USB...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ja kijk is op marktplaats.
maar er is ergens in Zwolle ook een winkeltje vol troep, maar wel nieuw.
daar is ook een plasmabol, maar die kost wel iets meer.
je zou ook eens naar een ruimte-museum kunnen gaan, in de souvenirwinkeltjes daar zijn ze meestal wel te koop.
en je kan ook nog bij de expo (winkel) kijken (die is ook in zwolle)

maar in princiepe kost een nieuwe plasmabol wel meer dan 20euro.
maar ze zijn er soms wel voor zo weinig.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goede bron! ;-)

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op marktplaats of op eer rommelmarkt!