Als je twee spiegels in een hoek van 90 graden zet, zie je schuin voor je ( dus schuin in de hoek kijken ) een 'andere spiegel' (dat is dan het spiegelbeeld van de ene spiegel, die door de andere wordt gespiegeld). Doordat je jezelf nu 2x om hebt gedraaid in spiegelbeeld, zie je nu weer je normale jezelf. Het klinkt ingewikkeld, maar even nadenken, en je hebt het zo voor elkaar, je moet alleen wat spiegels bij de hand hebben ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja...in een spiegel niet!
Maar andere mensen zijn een spiegel voor je....
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoelde je deze vraag anders maar ik zou zeggen: IEDEREEN ziet zijn spiegelbeeld als zijn eigen beeld. Dat is nl de manier waarop je jezelf het meest ziet.

Het is juist als je jezelf op foto's ziet dat je soms denkt, hé wat zie ik er raar uit maar dat is omdat je scheiding van aan de andere kant zit (voor jou tenminste want jij ziet altijd dat spiegelbeeld in de spiegel)

Bijna iedereen heeft ook wel iets "scheefs" in zijn gezicht, mijn ene oog is iets kleiner dan het andere als ik lach, dat vind ik zelf heel raar op een foto, dan valt het heel erg op voor mij (maar dan zit'ie gewoon aan de andere kant voor mij)
amigo