welk dier heeft de meeste mensen gedood?

en dan vanaf de laatste 20 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Even in tegenstelling tot de eerdere antwoorden. De mug doodt geen enkel mens. Het zijn de malaria parasieten die muggen bij zich dragen die tot de dood leiden. Dus de mug zelf is onschuldig.

Als je naar hogere dieren kijkt (Dus niet die miniscule parasieten plasmodium, dan gaat het over de Cobra, verantwoordelijk voor het gros van de 50.000 doden door slangenbeten per jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

de malaria mug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk de mug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot 1.000.000 doden per jaar aan malaria
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mug zou wel kunnen
Maar jullie vergeten een diertje.....de mens zelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
George W. Bush?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij de Nijlpaard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mens. De mens is immers ook een dier, volledig biologisch gezien. Ik denk dat de meeste mensen zijn gedood door onszelf.
Dan wel af en toe in direct door bommen of kogels.