Wanneer is het ISS weer boven NL te zien?

Vorige week was het ISS met het blote oog te zien boveb NL. Wanneer weer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens http://spaceflight1.nasa.gov/realdata/sightings/cities/view.cgi?country=Netherlands®ion=None&city=Amsterdam vanavond om 22:19 als je in Amsterdam zit ( en kies anders de juiste stad op http://spaceflight1.nasa.gov/realdata/sightings/cities/skywatch.cgi?country=Netherlands )

Toegevoegd na 2 uur:
Mon Aug 20/10:19 PM
Tue Aug 21/09:29 PM
Tue Aug 21/11:04 PM
Wed Aug 22/10:14 PM
Thu Aug 23/09:26 PM
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens heavens above moet je tot september wachten.
Er is ook een 'ISS detector' app voor Android die je kan waarschuwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou helpen als je je eigen positie wel invult. :)
Bijvoorbeeld:
http://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=25544&lat=52.062623&lng=5.111389&loc=Unspecified&alt=0&tz=CET
Voor Utrecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk tooltje. Hoe zit dat trouwens als ik hem 2 x in een nacht langs zie komen? Want dat was tijdens de Perseiden zo. Dat geeft het tooltje niet aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan staat de datum er twee keer met twee tijdstippen.
Kijk maar eens naar de koppeling en dan voor vannacht.
nou die is net weer voorbij. maar overdag zal je hem wel niet zien. op de site die ik heb toegevoegd kan je hem volgen hij doet er ongeveer 1,5 uur over om een rondje te maken. op de onderste kan je rechts boven de coördinaten aflezen en de tijd.