Welke steden hebben een groot centrum?

En dan bedoel ik eigenlijk een centrum met veel winkels, zoals het centrum van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Almere.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (16)

Groningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arnhem, onlangs uitgeroepen tot de winkelstad van Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veenendaal. En het is ook nog extra uitbreiden. Wij hebben nooit geen genoeg aan 1 dag shoppen daar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haarlem, de winkeltjesstad van Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
+1, haarlem is leuk!
Eindhoven, Maastricht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Utrecht met Hoog Catharijne en lekker dicht bij het station
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eindhoven, Nijmegen, Utrecht, Alkmaar, Leiden en Den Bosch. Dat zijn mijn favoriete shopsteden! :) Ik weet niet waar je woont, maar bij slecht weer is het groooote overdekte winkelcentrum in Emmen ook heel vermakelijk en bij dat zelfde weer is Utrecht natuurlijk ook perfect met Hoog Catrijne bij het station.

Oh trouwens.. ik heb een site gevonden met de top 10 van leukste winkelsteden erop. Met een toelichting erbij. Die voeg ik wel even toe. Maastricht is inderdaad ook ontzettend leuk en die andere opties daar ben ik nog nooit geweest, maar die zullen ook vast leuk zijn.

Shopze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grote steden hebben een groot centrum, per definitie...
Grote steden hebben veel winkels, natuurlijk is dat zo...

Het is een algemene vraag, daar past een algemeen antwoord bij...

Of wil je een stad, Parijs, New York, Mumbai, Sao Paulo? Moet het in Nederland liggen, want dat vroeg je niet? Wassenaar, Medemblik, Voerendaal, Goes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd genoeg heb ik Hilversum nog niet gehoord.
Super gezellig daar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel steden met een leuk en groot (shop)centrum.
Ik persoonlijk vind Utrecht, Haarlem, Eindhoven, Den Bosch, Nijmegen, Enschede en Groningen leuk. En er zullen vast nog wel meer leuke steden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Limburg kun je lekker shoppen in oa Venlo,Roermond,Heerlen,Valkenburg en natuurlyk Maastricht myn favoriete stad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tokio. Groot-Tokio heeft ruim 35 miljoen inwoners. In die ene metropool hebben ze meer winkels dan in heel Nederland...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
centraal:
Utrceht, amersoort, amsterdam.
Gezellig: Arhnem, deventer, zutphen, groningen, maatsricht en nijmegen
ook leuk:
zwolle, den haag en waalwijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leeuwarden.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Den Haag Centrum of De boogaard in Rijswijk (deels overdekt)

Toegevoegd na 28 seconden:
Leidsehage (leidschendam) is ook best groot