Wat voor invloed heeft de haven Rotterdam op Nederland?

Het is van groot economisch belang als mainport. Maar wat voor verdere invloed heeft de haven van Rotterdam op Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Rotterdam ligt centraal, het is een grote haven, en steeds meer bedrijven willen er zitten. Ook reizen er steeds meer spullen via Rotterdam haven. Per jaar komt er ongeveer 400 ton aan goederen binnen. Dat brengt een boel werk en geld met zich mee, voor bijvoorbeeld fabrieken, handelaren en vervoerders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook weinig 400 ton zou het niet ietsje meer zijn