in welk deel van Amsterdam liggen de grootste bedrijven en leerindustrie bedrijven?

Welke deel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

In Amsterdam zijn er verschillend 'wijken' waar veel bedrijfsactiviteit bestaat. Zo zijn er mega veel banken in zuidoost, heel veel financiele organisaties gevestigd rond de zuid as, en telecoms verzamelen zich rond het Sloterdijk station.
Dat betekend echter niet dat er niet veel bedrijven er voor kiezen om elders te gaan zitten.
Waar er leer plekken zijn dat is al helemaal niet aan fysieke kenmerken gebonden. Om die te gaan vinden, daarvoor is het internet veel beter, en [jouw] school een nog betere insteek.