Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn de audities bij de franksanders academie moeilijker dan bij een hbo toneelschool?

ik wil graag naar de frand sanders musical academie (mbo 4) , weet iemand of de audities hier even moeilijk of makkelijker zijn als bij een hbo toneelschool?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja in principe wordt er in de Frank Sanders Akademie (FSA) veel meer van jou gevergd dan op de hbo toneelschool.

Je werkt in de FSA samen met enorm gedreven en bezielde mensen die er een pak meer praktijk ervaring hebben opzitten dan de doorsnee lesgevers in de hbo toneelschool.

Dat hoeft echter geen belemmering te zijn om toch voor die keuze te gaan.

Als zowel jouw talenten als jouw gedrevenheid van een dermate niveau zijn dat ze jou zien zitten in de FSA dan heb jij evenveel slaagkanden als eender wie.

Lees zelf eens wat men in de FSA beoogt of verlangt en wees dan eerlijk met jezelf of jij hier van harte warm voor loopt of toch niet helemaal.

Ik wens jou in ieder geval veel Succes en veel plezier bij de keuzes die je maakt ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoelde 'evenveel slaagkansen' uiteraard ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat was snel , dank je:)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding