Wat kosten dozen?

Doos van 1.25 m bij 1.05 m en dan 25 cm dik. Dik karton. Graag per stuk en per 100

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of dit een standaard afmeting is, maar er zijn natuurlijk er veel soorten en ook in kwaliteit mogelijk zit er hier iets voor je bij. Bronnen:
- http://www.overtoom.nl/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?searchTerm=dozen&categorySelect=&langId=12&storeId=715831289&catalogId=3074457345616669470&identifier=SEARCHCGRY

Antwoorden (1)

Zo`n doos zal waarschijnlijk niet ergens in een magazijn liggen en moet speciaal worden gemaakt. Daar komt heel wat bij kijken. Kijk hier maar eens bij: www.snelbv.nl
De prijs zal tegenvallen. Een palletdoos 120x100x100 kost bijna 20 euro per stuk (overtoom)