21 + toets aan de HRO, moet je een aanleg toets maken of een toelatings examen?

Ik wil een 21 + toets doen aan de Hogeschool Rotterdam. Op de website zie ik twee dingen staan namelijk: de aanleg test (iq) en de toelatingsexamen (nl/en+studie vak). Nu ben ik in de war welke van de twee ik moet maken of misschien beiden? Heeft iemand zelf ervaring hiermee, Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De toelating als je niet beschikt over de nodige certificaten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
huh, de 21 + is in het leven geroepen om mensen zonder de gewenste diploma's een kans te geven. Dus ik snap jouw antwoord niet helemaal?