Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

opzoek naar een mbo 3 opleiding, graag hulp of suggesties?

Hallo,

Ik ben opzoek naar een mbo 3 opleiding wie ik het liefst binnen 2 jaar kan afronden. Heef iemand suggesties voor mijn wat en waar ik dit zou kunnen doen of verder advies omdat ik erg veel moeite heb met een keuze maken. ik heb al een vmbo en mbo 2 diploma.

mijn intresses zijn.

Fitness
Sport
Medisch
Menselijk lichaam
fysio
Vervoer
Transport
Verkoop
Voeding
Bewaking



Dit zijn dingen wat mij aanspreek en wat mijn intresseert, Graag zou ik van jullie advies en suggesties krijgen!

Alvast bedankt!;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
894
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga eens praten met de mentor van de opleiding waar je mbo 2 hebt afgerond.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is altijd lastig om voor iemand die jou niet kent om antwoord op te geven. Bijvoorbeeld, je kunt een opleiding gaan doen in de sport richting. Daar ligt je interesse. Maar zie je het ook zitten om sportleraar te worden?

http://www.scheidegger.nl/opleiding/MBO-opleidingen-MBO-Sport--en-Bewegingsleider-niveau-3.html

(deze duurt overigens maar 12 maanden)

Kijk bij elke opleiding welke beroepen je er uiteindelijk mee kunt uitoefenen en of je dat dan aanspreekt.
Ook van belang is om te kijken of er werk te vinden is in de sector die je kiest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding