Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je na HAVO een hogere rang of functie bij de Koninklijke Marechaussee?

Wanneer je bij de Koninklijke Marechaussee een opleiding wilt gaan doen om daar te gaan werken heb je minimaal een VMBO diploma nodig. Ik doe nu HAVOen mij vraag is: "Als ik mijn HAVO afmaak, en dan aan de opleiding begin, krijg ik dan een andere opleiding of na het behalen van de opleiding een hogere rang of functie?''

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik wil precies hetzelfde, hoe ist het 'afgelopen'?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee na de basis opleiding krijg je allemaal de zelfde rang je hebt tenslotte ook de zelfde opleiding gehad wil je hoger op zul je meer moeten leren en na de basis opleiding nog meer opleidingen moeten doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met HAVO kun je je wel aanmelden voor de officiersopleiding, met vmbo niet. Als je tot de officiersopleiding wordt toegelaten heb je na afronding hiervan een hogere rang (luitenant 2), dan wanneer je de onderofficiersopleiding (wachtmeester) of basisopleiding (marechaussee) afmaakt.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding