Waar kan ik een persoonlijke studietest doen?

Ik ben er nog altijd niet uit wat ik nou volgend jaar wil studeren. Online studietesten hebben me er ook niet bij geholpen, evenmin als een gesprek met de decaan. Ik weet wel een aantal eigenschappen van mezelf, maar kan het nog niet rijmen met een geschikte studie. Is er een bureau/school waar ik online, of 'gewoon', eens een gesprek kan houden over wat ik kan doen met deze eigenschappen/voorkeuren? Liefst in Leiden e.o. Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je kijkt op de site van de universiteit van leiden dan raden ze daar een aantal bedrijven aan voor een studiekeuzetest (zie bron). Deze zullen vast in leiden en omgeving zijn, ook op universiteiten zelf hebben ze vaak goede testen om je te helpen kiezen dus je kan ook gewoon eens contact met hun opnemen.