Welke opleidingen met dieren zijn er na VMBO-T te doen?

Ik heb VMBO-T afgerond en zoek een opleiding met dieren (dicht bij of in Amsterdam/Amstelveen). Zodat ik later werk kan doen met dieren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn een paar opleidingen die met dieren te maken hebben te volgen via Capabel en het LOI. En via ROC het Clusius in Alkmaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bent er wel een beetje laat mee, maar hopelijk is er nog plaats op een opleiding van je keuze. In Alkmaar is het Clusius College: een AOC met "groene" MBO-opleidingen. Je kunt er dierverzorging doen, (eventueel met specialisatie dierenartsassistent), of paardenhouderij.