Ik heb me ingeschreven op een mbo school en ik heb al een intake gesprek gehad kan ik dan nog naar een andere school gaan?

Ik heb me ingeschreven op een MBO school in Amstelveen en ik heb daar al een intakegesprek gehad. Kan ik dan nog naar een andere school gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan prima. Kijk even goed hoe je moet opzeggen op de site van de school of bel de school even als je er niet achter komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel