hoe ver kan een school (isbw) gaan?

ik heb me een tijd geleden aangemeld voor een opleiding op ISBW ik moest een toelatingstest doen voordat aan de opleiding kon deelnemen..

Ik heb de toelatingstest nooit gedaan en werd uitgenodigd voor een informatie avond..

nu krijg ik brieven van het incasso bureau van 1800 euro omdat ik de opleiding heb geannuleerd kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt je aangemeld voor de opleiding.
Daarbij heb je misschien een contract getekend.
Kijk dus maar eerst heel goed naar wat je getekend hebt.

Waarom heb je de toelatingstest niet gedaan?
Misschien had je ook daarvoor getekend.

Het lijkt me wel sterk dat de school meteen een incassobureau inschakelt.
Wat zegt men op die school, als jij daarover belt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het contract getekend met de intentie dat de toelatingstest zou volgen, was geen slimme zet maar als zij erop staan dat er een test gedaan moet worden voordat er uberhaupt kan worden deelgenomen aan de opleiding hoe kan dat dan. ik heb nooit een kopie gehad van het contract. het werd me thuisgestuurd ik heb het getekend en teruggestuurd naar waar het vandaan kwam
ronron1212
12 jaar geleden
Heb je met particuliere opleidingen. Altijd eerst het contract lezen.