moet ik aan mijn manager vragen of ik een vast contract krijg?

mijn contract loopt tot 10 april 2014. dan moeten ze mij een vast contract geven

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja gewoon doen... Zo maak je ook je wens te kennen dat je wilt blijven. En anders kan je rustig opzoek naar een andere baan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze moeten niets. Ze kunnen je een vast contract geven of je huidige contract van rechtswegen laten verlopen. Je kunt inderdaad aan je manager vragen of je een vast contract krijgt nog we iets vroeg wat er kan nog veel gebeuren tot april 2014.