een register valuater is een vrij nieuwe opleiding dus ook beroep. Met deze opleiding heb je geleerd om de waarde van een bedrijf te bepalen. Een register taxateur kan de waarde van goederen bepalen en niet die van een bedrijf.
ronron1212
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jammer dat ik maar één MIN kan geven want je antwoord slaat helemaal nergens op. Een Register Valuator heeft een academische opleiding gedaan en kan de waarde van bedrijven inschatten. Een Register Taxateur heeft een makelaarsopleiding gedaan en is opgenomen in het Register van Erkende Taxateurs geldend voor ONROEREND GOED en ook alleen dat!
Cryofiel
8 jaar geleden
Hee, waar is het prima antwoord van Marleen gebleven? Ik had gisteren een welverdiende plus aan dat antwoord gegeven, want dat was veel completer en helderder dan dit antwoord - en het was nog eens geheel juist ook.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mee eens, Cryofiel. Met het antwoord van Marleen kon de vraagsteller tenminste verder.
Erna55
8 jaar geleden
Vreemd dat het juiste antwoord verdwenen is.
Cryofiel
8 jaar geleden
@freekfluweel, waarom plaats je bovenstaande reactie niet als antwoord? Dat zou de kwaliteit van de hier gegeven antwoorden ten goede komen. Het zou vraagsteller in staat stellen een Beste Antwoord te kiezen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.nirv.nl/nl/home
http://www.interboedel.nl/gecertificeerd-register-taxateur
Als erkend en gecertificeerd Register Taxateur van bedrijfsinventaris, inboedel, voorraden en machines werken wij voor alle mogelijke bedrijven.