Waar kan ik een voorbeeld vinden van een bevestiging dat een contract niet verlengd wordt?

Het is voor de werkgever. Wij hebben iemand mondeling aangegeven dat wij het contract niet verlengen en nu wil hij hier een bevestiging van. Wat moet daar precies instaan?

10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

zo'n bevestiging kan je makkelijk zelf maken. zet het volgende er in:

moment waarop je aan de werknemer hebt aangegeven dat zijn contract niet wordt verlengd. hoe je dit hebt aangegeven. datum waarop zijn oude contract afloopt. datum van het aankomende uitdiensttreden.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Dat het contract van rechtswegen niet wordt verlengt.
De bedrijfsgegevens en gegevens van de werknemer. De datum waarop het contract afloopt en de melding dat deze niet verlengt gaat worden met een korte omschrijving van de reden (niet verplicht, maar wel netjes)

Zie een voorbeeld op http://www.deondernemer.nl/kennis/644422/Niet-verlengen-van-arbeidsovereenkomst.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Annswers
10 jaar geleden
Super, dank je marvinh
ronron1212
10 jaar geleden
Dat het contract van rechtswegen niet wordt verlengt.