Hoe krijg ik mijn nieuwe hondenspeelgoed verkocht?

Ik heb samen met mijn partner nieuw hondenspeelgoed ontwikkeld wat we nu op de markt willen gaan brengen. Ik vraag me alleen af hoe we dit het beste aan kunnen pakken.
We hebben hier zelf ook al een aantal ideeën over maar ook van deze punten weten wij niet hoe we het verder moeten aanpakken.
- Zelf via internet verkopen.
- Ons product in het assortiment van dierenwinkels krijgen.
- Via agenten die onze producten op de markt gaan brengen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Begin idd met een goede website, met een duidelijke eenvoudige url naam. Bijv www.mydoggietoys.com en noem je merk/product ook my doggietoys. Vervolgens ga je op zoek naar free publicity en zorg dat je onder de aandacht komt bij mensen met een groot net werk. Stuur bijv BN ers een sample. Vraag ze wat hun geliefde viervoeter er van vindt. Wellicht gaan ze erover communiceren via Twitter of Facebook. Als ze veel volgers hebben worden die nieuwsgierig. Stuur het ook naar de lokale media, met persbericht t.av. De hond van de hoofdredacteur, directeur, redactie en vraag vooral om een reactie. Vertel at je een start-up bent. Met een klein budget en dat elke publicatie welkom is en plaats vervolgens een advertentie met je Url naam. Start zelf een Facebook pagina en ga van die speeltjes weggeven aan likes en delers. Richt je Facebook Ads op honden bezitters of mansen die een facebook pagina voor hun hond hebben genaakt. De markt is groot, als je echt een goed product hebt is de scoringskans groot. En o ja, al deze tips zijn gratis. Maar igv succes? We hebben wel liefhebbers hiervoor.