hoe meld ik een medewerker af?

Wij krijgen regelmatig post van deurwaarders en incassobedrijven voor een medewerker die al enige jaren bij ons uit dienst is. Hoe kunnen wij medewerker afmelden zodat wij dergelijke post niet meer ontvangen?
Medewerker is destijds afgemeld via de loonadministratie door ons.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Post retour afzender o.v.v. medewerker uit dienst.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is uiteraard wat we doen. Maar zolang wij als werkgever geregistreerd staan bij instanties blijven we dergelijke post ontvangen.,.
ronron1212
10 jaar geleden
Ja dat is altijd vervelend als er geen andere werkgever is en de medewerker lastig te vinden.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Waarom wacht je niet eens af tot de deurwaarder langs komt (=kosten maakt) Dan kun je hem persoonlijk uitleggen dat íe verkeerd zit en er wat aan moet doen omdat anders ZIJN kosten ook steeds maar oplopen.
ronron1212
10 jaar geleden
ozewieze het zal echt niet steeds de zelfde deurwaarder zijn
Contact opnemen met incassobureau, die zullen dat wel vaker meegemaakt hebben, dus misschien hebben zij een oplossing
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
anneliez het zal steed een ander incassobureau zijn.
anneliez
10 jaar geleden
vast wel, maar het ene bureau werkt net als het andere lijkt mij, dus tips van de een werken ook voor de ander
Direct contact opnemen met betreffende instanties en vragen waarom ze de incasso's enz. niet naar het huisadres sturen.