Als je een auto-sloperij wilt beginnen is er dan nog speciale wetgeving waar je op moet letten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Ha, die Atmotu;

Er zijn heel veel regels en wetgevingen waar je rekening mee moet houden. Kijk eerst eens het bestemmingsplan in om te zien of het op een bepaalde plaats wel mag. Verdiep je dan ook in de milieu- en hinderwetgeving, want daarin worden de nodige eisen gesteld aan het vestigen van een autosloperij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beste kan je informeren in het gemeentehuis. Zij kunnen aangeven óf, waar, en aan welke voorwaarden je moet vodoen om een autosloperij te beginnen.