Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je het beste adult flyers uitdelen?

Ben eigenaar van een erotische webshop, nu heb ik nog een hele grote stapel flyers in doos waar ik eigenlijk niks mee doe. Deze wil ik natuurlijk effectief gaan gebruiken maar waar kun je deze flyers uitdelen / verspreiden aangezien het erotiek betreft. Ladies night? Goodiebags benaderen? Wat zijn jullie ideeën hierover?

11 jaar geleden
959
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heb je voor het uitdelen van flyers op straat een vergunning/toestemming nodig van de gemeente waar je ze uit wilt delen. Weet niet of het voor posten in brievenbussen ook geldt, maar zomaar posten huis aan huis is waarschijnlijk wat apart aangezien het erotiek betreft. Misschien kan je het beste deze vraag stellen bij de gemeente van je woonplaats. Als het hele beschaafde flyers zijn zal het best in de brievenbus kunnen. Maar goodiebags (van ene gelijksoortig bedrijf/artikel) is ook een goede, zo geeft je niet mensen ongevraagd een erotiek flyer in de bus.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gewoon deur tot deur. Elke vrouw is een mens met behoeften. Alternatief is rondom de huishoudbeurs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het op een gay-event doen. Nu een beetje laat maar roze maandag is net geweest.

Verder heb je de gay-parade in Amsterdam en er zullen vast meer gay-feesten zijn.

Ik heb er zelf niet echt verstand van maar omdat die feesten toch al licht erotisch getint zijn en vrouwen plus mannen trekken zit je binnen denk ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding