Op welke MBO school kan je de opleiding 'tandartsassistente' volgen? (geen ROC)

Ik weten op welke school je die opleiding kan volgen maar ik wil niet naar het roc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Wat Siham zegt is niet waar, er zijn ook MBO scholen die geen ROC zijn.
Ik heb een lijstje voor je gevonden waar ze de opleiding tandartsassistente zouden moet hebben.
IDCollege.nl
Deltion College
Zorghart.nl
NCOI.nl
Noorderpoort.nl
ROC van Amsterdam
ROC Friese Poort
Alfa College
NMT.nl
MBO Amfersfoort
KW1C.nl
Tandarts.nl
Scheidegger.nl
Regiocollege.nl
Nova College

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Er staan toch wel een aantal ROC's in je lijstje, dus niet alle suggesties uit het lijstje zijn voor de vraagsteller te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt super goed antwoord is dit!

Andere antwoorden (1)

Dat wordt lastig. Want de mbo-opleidingen werken samen met instellingen op het gebied van volwasseneneducatie in... jawel de roc's.

Wil je daar niet naar toe, dan zul je naar de bekende particuliere instituten moeten als NTI, NHA of LOI.
Computoon