Heb je recht op ww als je halfjaar contract afloopt en je wilt het zelf niet verlengen maar werkgever wel?

checkt uitkeringsinstantie naast verlopen van contract voor bepaalde tijd of bedrijf wel/niet wou verlengen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een baan vinden vanuit een 'werk-situatie' is altijd véél beter dan als je een tijd niet werkt, en dan probeert weer aan de gang te gaan!!!

Het beste antwoord

Nee wat dan ben je verwijdbaar werkloos dus heb je geen recht op ww.