Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe toon je bij een sollicitatie aan dat je accuraat bent?

Het wordt weleens gevraagd tijdens het sollicitatie.
Hoe beantwoorden jullie?

Toegevoegd na 7 minuten:
Wat doe je om fouten te vermijden in je werk? Kan je een voorbeeld geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.4K
Amadea
11 jaar geleden
Een voorbeeld kunnen wij alleen geven als wij weten om welk beroep het gaat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Financiën administratie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door:
- op tijd te komen
- er voor te zorgen dat je er onberispelijk uitziet

door dingen te zeggen als:
- ik controleer in de supermarkt altijd de kassabon
- mensen vragen mij hen te helpen bij werkzaamheden waarbij nauwkeurigheid belangrijk is (voorbeelden !)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is duidelijk :-)

Andere antwoorden (2)

Door een praktijkvoorbeeld te geven waaruit dat blijkt. Dat is voor elke beroepsgroep weer wat anders, dus een letterlijk voorbeeld kan ik niet geven. Maar vertel een voorval en hoe jij dat oploste, zodat de toekomstige werkgever door kan krijgen hoe jij iets aanpakt.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Als jij vindt dat je accuraat bent dan zal je dat met voorbeelden moeten kunnen aantonen. Zodat de persoon die tegenover je zit weet waar je het over hebt en niet zomaar een kreet eruit gooit.

Ik ben accuraat omdat ik altijd op tijd kom, ik ben bijvoorbeeld het afgelopen jaar nog nooit te laat gekomen op mijn werk. Zelfs niet als het openbaar vervoer staakt.

Mijn bureau is altijd netjes en zal tijdens een werkoverleg altijd aantekeningen maken die ik altijd keurig opberg in een ordner zodat ik bepaalde zaken altijd direct kan opzoeken.

Zoiets, je moet gewoon wat voorbeelden bedenken. En niet alleen bedenken ze moeten natuurlijk wel waar zijn he :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding