ik wil later bij de politie maar ik moet nu kiezen wat voor vakken ik wil, maar welke vakkenpakket en welke vakken passen het best bij de politie??

Weet jij het antwoord?

/2500

Hallo , Stel je hebt HAVO of VWO, Heb je vier profielen: Natuur&Techniek Natuur&Gezondheid Economie&maatschappij Cultuur&maatschappij Natuur&Techniek is een profiel waarbij je meer richting de technische kant ga doen. Denk bijvoorbeeld aan programmeren , installeren van apparaten , DNA onderzoeken enz. Natuur&gezondheid is een profiel waarbij je meer richting de medische kant ga. Dus bijvvoorbeeld arts , chirurg ,enz... Je doet dsn iets met persoon of dier. Met economie&maatschappij ga je richting De economische kant. DENK AAN Bankmexerwerker, accountancy , handelaar. met Cultuur&Maatschappij kun je bijvoorbeeld richting Recht gaan studeren , dat is vooral als je advocaat , jurist wilt zijn. JE kunt ook Journalistiek worden. Jou vraag is welke vakkenpakket je moet kiezen. Ik raad je aan om een Natuur&Techniek (tenzij je oo HaVO of VWzo zit) Want daardoor wordt je slimmer met nadenken om een goed opgeleide politite te zijn. Ik raad je ook aan om een politie academy te doen ergens. DAT ISvooral het beste! ik hoop dat je het weet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100