Het lijkt me leuk om een opleiding te doen met iets van sport en recreatie ofzo.. gewoon iets waarbij je ook actief bent. Weet iemand een opleiding?

Alles wat bij de opleiding Medewerker Entertainment, Vrije Tijd en Evenementen (Cosmo Academy) zit. Lijkt me echt super leuk. Op deze site staat wat het inhoud: http://www.novacollege.nl/Beroepsopleidingen/Opleiding.aspx?unit=3&cluster=7&afdeling=108&opleiding=1735

Ik zou dit leuk vinden om te doen, alleen is Haarlem voor mij te ver weg.. Is dit ook in de buurt van Groningen of ergens waar ik in ieder geval met de trein naar toe kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit soort opleidingen kun je gelukkig ook doen in Groningen. Zo heeft het Noorderpoort College in Groningen een MBO niveau 4 opleiding op het gebeid van recreatie (zie link hieronder)
Diezelfde opleiding heeft het Alfa-College ook, in Hardenberg en Hoogeveen (zie andere link)
Verder kun je op het AOC Terra in Emmen de opleiding Sport, Recreatie en Toerisme volgen. Zie derde link. (Diezelfde opleiding is ook in Leeuwarden)
Ik hoop dat er iets voor je bij zit!

Toegevoegd na 2 minuten:
En, zou ik bijna nog vergeten: op Noorderpoort in Groningen is ook de opleiding Evenementenorganisatie. Zie vierde link.