Ik wil deze zomer een paar weken (misschien zelfs maar 2) graag een studentenjob doen in Parijs. Hoe doe ik dat (waar jobs vinden+administratie)??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 weken? hahah dat ga je niet vinden, is veel te kort, tegen de tijd dat je gewend bent, het reilen en zeilen weet moet je weer weg.. geen bedrijf die daar aan begint.

Antwoorden (2)

Je zou zelf een advertentie kunnen plaatsen http://post.vivastreet.fr/
of EuroDisney benaderen met die vraag.
Twee weken is wel heel kort, maar je kunt het altijd proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eurodisney krijgt dagelijks meer dan honderd mails binnen van werkzoekende, alles wat daar heen verstuurd wordt voor dienstverband korter dan 6 maanden word niet eens geopend. misschien op www.travelactive.nl of www.activity.aupair.nl, maar 2 weken is ontzettend kort, ben bang dat ze echt voor langer mensen zoeken.