Is er (vakantie)werk te vinden voor een 15 jarige in de luchtvaart branche?

Ik ben 15 jaar, ik ben momenteel bezig om mijn vliegbrevet te halen in een motorvliegtuigje en ik zou graag wat bij willen verdienen omdat vlieglessen niet goedkoop zijn. kan ik ook ergens werk vinden voor een 15 jarige in de luchtvaart branche of bij de luchtmacht, omdat dit werk mij erg aanstaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet het antwoord niet, maar vind het wel gaaf dat je op zo'n jonge leeftijd al bezig bent met halen van je vliegbrevet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Antwoorden (1)

Trek de stoute schoenen aan, en zoek wat er op dit gebied is bij jou in de buurt. Vraag je instructeur of hij je kan helpen. (die zit dichter bij het vuur)
anneliez