Nou ik heb 2 jaar ervaring bijde callcenter. Je moet vriendelijk zijn stress bestendig en kunne volhouden en doorzetten je hebt sons klant die je uitschelden dat is niet altijd even leuk om te horen als je bijvoorbeeld ook nog een rot dag hebt gehad. Toen ik 16 was ja 16 werkte ik voor et eerst bij een callcenter ik verkoopte tijdschriften boeken en schilderijen beeldjes dat sorrt dingen ik verdiend 6,50 daarna ben ik bij een energie leverancier werken ook gewoon callcebter toen ik net 17 was geworden daar probeerde je weer een nieuwe energie aan te smeren wat eigenlijk heel duur is daat verdiende ik 8,50 noder bonussen netto pu. En nu toevallig ga ik naar een nieuw plaats waar ik afspraken moet maken met odere mensen over de pensioen. Daat ga ik 8,65 verdienen, als je nog naar een solicitatie gesprek moet ga zorg er dan voor dat je nie zenuwachtig bent want ze letten op je taalgebruik. Je moet vloeiend en duidelijk kunnen spreken. En natuurlijk een leuk stemmetje aan de tel het hoeft niet perce hoor maar laat zien dat je open bent en durft. Wat ze je zeker vragen is wat is je slechte kant vertel daarwat over zeg nooit dat je agresief bent ingesteld. Geef en voorbeeld dat eigenlijk slecht is maar goed voor bij een callcenter. Zoals je bent bijvoorbeeld een druk persoon die heel veel praat. Dat vinden ze alllen mar goed wat je hoor een beetje veel en gezellig te praten. Is maar een voorbeeld niet gebruiken ofzo haha succes het is overigens wel gezellig werk hoor