Wat verdien je ongeveer bij een Callcenter, en hoe oud moet je zijn om daar een bij/vakantiebaan te krijgen?

Wat vragen die ik moet weten waar ik zelf niet achter kan komen. iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nou ik heb 2 jaar ervaring bijde callcenter. Je moet vriendelijk zijn stress bestendig en kunne volhouden en doorzetten je hebt sons klant die je uitschelden dat is niet altijd even leuk om te horen als je bijvoorbeeld ook nog een rot dag hebt gehad. Toen ik 16 was ja 16 werkte ik voor et eerst bij een callcenter ik verkoopte tijdschriften boeken en schilderijen beeldjes dat sorrt dingen ik verdiend 6,50 daarna ben ik bij een energie leverancier werken ook gewoon callcebter toen ik net 17 was geworden daar probeerde je weer een nieuwe energie aan te smeren wat eigenlijk heel duur is daat verdiende ik 8,50 noder bonussen netto pu. En nu toevallig ga ik naar een nieuw plaats waar ik afspraken moet maken met odere mensen over de pensioen. Daat ga ik 8,65 verdienen, als je nog naar een solicitatie gesprek moet ga zorg er dan voor dat je nie zenuwachtig bent want ze letten op je taalgebruik. Je moet vloeiend en duidelijk kunnen spreken. En natuurlijk een leuk stemmetje aan de tel het hoeft niet perce hoor maar laat zien dat je open bent en durft. Wat ze je zeker vragen is wat is je slechte kant vertel daarwat over zeg nooit dat je agresief bent ingesteld. Geef en voorbeeld dat eigenlijk slecht is maar goed voor bij een callcenter. Zoals je bent bijvoorbeeld een druk persoon die heel veel praat. Dat vinden ze alllen mar goed wat je hoor een beetje veel en gezellig te praten. Is maar een voorbeeld niet gebruiken ofzo haha succes het is overigens wel gezellig werk hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vanaf 18 jaar verdiensten kunnen verschillen van 5-8,50
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij bedoelt kunnen verschillen van €5 - €8,50
Bij de meesten moet je minimaal 18 jaar zijn, bij sommige kan je al met trainingen beginnen op je 17e. Over salaris is niet echt iets te zeggen, ik ken iemand van 18 die 9 euro per uur verdient, maar ik ken ook iemand van 18 die 5 euro per uur verdient bij een callcenter.