ik denk het niet, als je piloot wil worden, wil je vliegen en als je vliegangst hebt, wil je juist niet vliegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. Kijk maar eens op dit pilotenforum.
http://www.piloten.be/phpbb/viewtopic.php?t=1027&sid=bfbe86c44aee2a4ce2eef7dc05e89e18
Hier lees je ook over mensen die al piloot zijn en bepaalde vliegangsten hebben.

Uiteindelijk lijkt het me wel vanzelfsprekend dat mensen die deze angst hebben en graag piloot willen worden, hier toch eerst van af moeten komen he. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe tegenstrijdig dit ook lijkt, die mensen zullen ook wel bestaan.