bestaat er iets dat zegt wat er allemaal op u route ligt?

ik wil van punt A naar punt B, maar wil weten als er op mijn route interessante bezienswaardigheden, winkels,.... zijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
Erna55
8 jaar geleden
Er zijn toeristenplaatsen ( bij ANWB winkels verkrijgbaar ) die " bezienswaardigheden" aangeven.
De winkels die jij bezienswaardig vind, kun je zelf googelen.
Erna55
8 jaar geleden
Ik bedoel : toeristenkaarten.
Amadea
8 jaar geleden
Dan zou je met een georganiseerde busreis van A naar B moeten gaan, waar en reisleider bijhoort. Die doet namelijk precies wat jij vraagt.

Antwoorden (2)

Nee, zoiets bestaat niet en met een goede reden: Al in een klein gebied is het aantal routes oneindig groot. Ook kun je je afvragen wat bezienswaardig is, en hoe ver het van de route mag liggen.

Wat je kunt doen is het volgende: Plot op een routeplanner je route van A naar B.
Zoom zo veel mogelijk in en Google elke plaats die langs die route ligt, waarvan je vermoedt dat er iets interessants te vinden is. Noteer die interessante zaken en de plaats waar ze zijn. Ga nu terug naar je routeplanner en geef die punten in als VIA punten. Nu liggen je bezienswaardigheden of winkels niet alleen in de buurt van, maar echt op je route. Ik raad je aan dit met diverse routeplanners te proberen omdat ze heel verschillend werken. Heb je er een die je bevalt, print dan het resultaat en je hebt de route bij de hand.

Beschik je over een auto-navigatiesysteem (Tomtom, Garmin & zo) dan kun je daarop ook functies instellen om de winkels en bezienswaardigheden op te sporen; ook die kun je als VIA punten markeren. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je google maps op je mobiel gebruikt. En je hebt een bestemming ingevoerd. Geeft het zelf al aan. Wat wil je zoeken in de buurt? Museum, restaurant of bezienswaardigheid. Je kan daar op drukken en dan de verschillende dingen ontdekken.
Dit doet het ook onderweg. Je kan ook nog zoeken naar parkeerplaats bijvoorbeeld. Google maps werkt ook uitstekend als je loopt.
GPS moet wel ingeschakeld zijn, net als je internet.