Bestaat er een vergelijkbare site zoals 9292ov.nl maar dan in de verenigde staten?

waarbij ik kan kijken hoe snel ik met het openbaar vervoer in amerika kan reizen en de prijzen kan checken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Voor grotere afstanden:
http://www.theusa.nl/reizen/reisinformatie/vervoer/
Hier valt ook informatie te vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Openbaar_vervoer_in_de_Verenigde_Staten
http://www.apta.com/resources/links/Pages/default.aspx

Ik weet natuurlijk niet waar je naartoe gaat, maar ik hoop je wel geholpen te hebben.
En daar kan je ook bij een informatie-balie vragen naar de tijden enz, maar ik begrijp dat zo'n site wel erg handig is.
Veel plezier in elk geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Dank je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn eigen reisvoorbereidingen voor mijn reis naar de USA in augustus heb ik gemerkt dat veel Amerikaanse regio's een eigen openbaar vervoer website hebben. Ook zijn ze in Amerika veel verder met apps voor Android of Iphone. Kan je in elke koffietent of Mcdonald met wifi (en dat zijn er veel) je ov info opzoeken. Naar landelijke sites heb ik niet gezocht omdat ik geen lange reizen overland maak met het ov

Andere antwoorden (1)

Nu wel op de goede plek

Bij mijn eigen reisvoorbereidingen voor mijn reis naar de USA in augustus heb ik gemerkt dat veel Amerikaanse regio’s een eigen openbaar vervoer website hebben. Ook zijn ze in Amerika veel verder met apps voor Android of Iphone.

Kan je in elke Starbucks of Mcdonald met wifi (en dat zijn er veel) je ov info opzoeken.

Naar landelijke sites heb ik niet gezocht omdat ik geen lange reizen overland maak met het ov