Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de maximum snelheid op de A59 tussen knooppunt Zonzeel en Hooipolder 130 km/u of 120 km/u?

Op de website van rijkswaterstaat staat 130 km/u aangegeven, maar als je vanaf de A16 (120 km/u) vanuit Rotterdam de A59 betreedt, staan er geen borden langs de weg die aangeven dat de maximum snelheid 130 km/u is.

Toegevoegd na 3 uur:
Het moet natuurlijk tussen knooppunt Sabina en Hooipolder zijn.

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry, ik had het toch goed. Het breft de A59 tussen Zonzeel en Hooipolder.

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry, ik had het toch goed. Het betreft de A59 tussen Zonzeel en Hooipolder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is 130 tenzij anders aangegeven
Dus als er niks staat is het 130
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op de A16 rijdt vanuit Rotterdam is de maximum toegestane snelheid 120 km/u. Ik kom als ik via verbindingsboog de A59 betreedt geen borden tegen die een snelheidsverandering aangegeven. Ook het verkeersbord G1 kom ik niet tegen, aangezien ik de snelweg niet verlaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot Waalwijk is het 130 dan tot den Bosch 100 bij den Bosch tot de A2 weer 120 en natuurlijk bij raamsdonkveer kruising met de a27 een stukje 70
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tussen Hooipolder en Waalwijk is het volgens mij 120. Dit staat ook meerdere keren aangegeven langs de weg.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding