Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een scooter gaan kopen, maar ik wil er niet te veel aan uit geven. wat zijn goed kopen merken en modellen? als de scooter maar rijd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op marktplaats vind je veel scooters. De meeste kun je ook uitproberen, en alles is handelbaar!
Welk budget je ook zoekt. En dat laatste is het belangrijkste gegeven om een scooter te zoeken. Want verder dan dit kan ik je niet helpen zonder die info!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let wel op dat je een goede koopt!!!
Een degelijke scooter is wat duurder, maar scheelt ook een hoop onderhoud.
Vooral op marktplaats is de kans groter dat ze scooters verkopen die al wat minder degelijk zijn (en dus een grotere kans hebben dat er sneller wat kapot gaat)

als je er een gaat kopen:
proefrit voordat je koopt!!! (eventueel laat je je ID kaart achter bij de eigenaar tijdens de proefrit)
Let goed op punten als: opgevoerd, is er aan geknutseld, zijn de banden nog goed, rammelt er iets tijdens het rijden, rijdt hij ook lekker etc.

En als je iets vind wat bijvoorbeeld binnenkort vervangen moet worden, probeer dan wat op de prijs af te dingen...


Ook een goede tip is: neem iemand mee (bv je vader) als je bij een scooter gaan kijken...
Jij bent waarschijnlijk erg enthousiast, en je mist bijvoorbeeld minpunten van de scooter...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag iets specifieker zijn, goedkoop is relatief, wat voor de een goedkoop is, is voor de ander duur. graag een bedrag noemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding